«Акмола облысы білім басқармасының Атбасар ауданы бойынша білім бөлімі Атбасар қаласының №1 жалпы орта білім беретін мектебі»
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа № 1 города Атбасар отдела образования по Атбасарскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

ONLINE MEKTEP платформасында орыс тілі мен әдебиеті бойынша жұмыс түрлері

23.02.2021

Қазіргі жағдайда білім икемді және икемді болуы керек. Қашықтықтан оқыту әдеттегі сабақтарды қысқа мерзімде онлайн сабақтарға ауыстыруға мәжбүр етті.

Біздің алдымызда  

- Ал мен осындай сабақ өткізе аламын ба? деген сұрақ туындады.

- Сабақ барысында оқушылар қабылдаған материал оқушылардың жадында ұзақ уақыт сақталуы үшін мұндай сабақтарда қандай әдістемелік әдістерді қолдану керек?

Барлық осы ойлар әр сабақты мұқият ойластыруға мәжбүр етті. Онлайн сабақтарда балалармен жанды қарым-қатынасты барынша пайдаланыңыз. Қашықтықтан оқыту, оқушылардың өзін-өзі ұйымдастыруы және зерттеу дағдылары жағдайында қарым-қатынас дағдыларын дамытатын әдістер бірінші орынға шықты. Қашықтағы сабақтарда эвристикалық сипаттағы танымдық тапсырмалар тақырыпты зерттеудің әртүрлі кезеңдерінде тілдік құбылыстардың, ұғымдардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын талдауға енгізілуі мүмкін. Оқушылар лингвистикалық материалдармен жұмыс істейді және логикалық салыстыру мен салыстыру арқылы мұғалімнің басшылығымен білімдерін толықтырады. Г. С. Альтшуллер әзірлеген өнертапқыштық есептерді шешудің ТРИЗ - теориясының кейбір әдістері белсенді қолданылды. Мысалы, "Иә-Жоқ"ойыны. Студент немесе мұғалім сөйлеудің бір бөлігін немесе сыныпқа белгілі терминді, тұжырымдаманы, тақырыпты немесе жалпы орыс тілімен байланысты анықтаманы ойластырады. Оқушылар сұрақтар қояды, жүргізуші оларға тек "Иә", "Жоқ", "Иә және жоқ"деп жауап бере алады. Жауаптың соңғы нұсқасы ең қызықты, өйткені ол ықтимал жауапқа әкелуі мүмкін қайшылықты көрсетеді. Бұл ойын қажетті ақпаратты алу үшін сұрақтарды нақты қою қабілетін дамытуға көмектеседі. Оқушылармен зерттелетін ережелер, лингвистикалық тапсырмалар мен жұмбақтар туралы рифмалар құрастырылды. Мұндай тапсырмаларды құрастыру кезінде тапсырма қызықты, дұрыс тұжырымдалған, кейбір қарама-қайшылықтарды қамтуы керек, бірақ сонымен бірге ол қол жетімді, түсінікті, әр түрлі қиындық деңгейлерін қамтуы керек. Осындай әдістерді қолданатын тапсырмалар түсінікті, мгерілетін  ақпаратты модельдеуге ықпал етеді, дерексіз ойлауды дамытады. Жұмыстың мұндай нәтижесі оқушылардың есінде қалады.

Шевченко Е. О., орыс тілі және әдебиеті мұғалімі

 

Просмотров: 513


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст