Оқушылар біліміндегі олқылықтардың алдын алу-бүгінгі педагог үшін ең өзекті міндет. Қашықтықтан оқыту жағдайында бұрын түсінілмеген тақырыптарды "сақтау" жиі орын алды және бұл студенттерге оқу процесінде жұмысты толық қабылдауға мүмкіндік бермеді. Оқушылар пәнге деген қызығушылықтарын жоғалтты және жинақталған олқылықтардың салдарынан пассивті тыңдаушы болды.
Бүгінгі күні оқытудың штаттық форматына орала отырып, оқушылардың, әсіресе түлектердің білімдеріндегі олқылықтарды жою бойынша жұмыста барынша тиімділікке қол жеткізу қажет. Осыған байланысты 9" Б "және 9" В " сыныптарында осы олқылықтарды жою үшін күнделікті жұмыс жүргіземін. Орыс тілінен 9-сынып курсы Тіл білімінің "Синтаксис және тыныс белгілері"үлкен бөлімін зерттеуге негізделген. Тыныс белгілерін қою және сөйлемдерді жобалау – бұл теориялық материалды белгілі бір дағдылар мен білімді қажет ететін күрделі және ауыр жұмыс. Мен олқылықтар бойынша жұмыста үлкен рөл атқарамын. Сабақтың басында мен грамматикалық және тыныс белгілерін дамытуға бағытталған Шағын тәуелсіз жұмысты ұсынамын. Тапсырманы орындау барысында мен жұмысты тексеріп, қиындықтар туралы түсіндірме кеңес беремін.
Ол қылықтарды жоюдың тиімді әдістерінің бірі, менің ойымша, тоғызыншы сынып оқушылары 5-сыныптан бастап жүргізетін арнайы анықтамалық дәптерлер. Бұл тамаша жинақталған материал, ол өткен теориялық ақпаратты жадта "жаңартуға" мүмкіндік береді, сонымен қатар әр сабақта-семинарда ажырамас көмекші болып табылады. Оқушылардың сөйлеу дағдыларын дамыта отырып, мен 3 минуттық тақырыптық эссе өткіземін, содан кейін аудиторияда пікірталас тудыруға тырысып, сыныптастарымның алдында сөйлеуді ұсынамын. Мұндай жұмыс шығармашылық жұмыстарды жасауда керемет тренажер болып табылады және емтихан эссе жазу кезінде қажетті дағдыларды дамытуға ықпал етеді.
Сабақта оқу жұмысын осындай ұйымдастырумен оқушылардың білім сапасы артады, пәнге деген қызығушылық артады, мазасыздық деңгейі төмендейді деп санаймын.
Щербак А. Н., орыс тілі және әдебиеті мұғалімі