Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінде пән мұғалімінің жеке жоспарын қамтитын ҰБТ-ға оқушылардың консультациясын дайындау жоспарын құруға тұтас көзқарас маңызды болып табылады. Педагогтың міндеті-оқушыларды ҰБТ-ға сапалы дайындау. Сапалы дайындық-бұл педагогикалық процестің барлық құрылымдарын үнемі жетілдіру процесі. ҰБТ нәтижелері көбінесе кездейсоқ таңдауға, түйсікке байланысты болады. Сонымен қатар, ҰБТ нәтижелеріне қойылатын талаптар жыл сайын өсуде. Мен өткізген әр кеңесті Мұқият әзірлеймін, тест жинағынан сұрақтар бойынша тест құрастырамын. Мен сұрақтарды студенттер бірдей сұрақты әр түрлі ұсынуға үйренетіндей етіп тұжырымдауға тырысамын.
1-Блок-жауаптың бір таңдауы бар тапсырмалар.
2-бөлім-жауаптың қысқаша таңдауы бар тапсырмалар.
3-бөлім-толық жауабы бар тапсырмалар.
Әрбір блокта дербестікті, логикалық ойлауды дамытуды, базалық деңгей есептерін және жоғары деңгей есептерін шешуді талап ететін тапсырмалар пайдаланылады.
Мысалы (жоғарылау деңгейі): 20 г 10% олеумды 40 Г 20% күкірт қышқылында еріту арқылы алынған ерітіндідегі күкірт қышқылының массалық үлесін анықтаңыз,
Мұндай тапсырмалардың мазмұнды аспектісі терең және берік ассимиляцияға бағытталған, сонымен қатар жүйелі түрде қайталау жадтағы ақпараттың тұндырылуына әкеледі.
Каримова К. Е химия пәні мұғалімі