"Бірлескен іс-шаралар оқушылардың жеке тұлғалық қасиеттерін еркін таңдау, оқу іс-әрекетінің нәтижелерін бақылау және бағалау сияқты маңызды қасиеттерді қалыптастыру арқылы дамытуға қолайлы жағдай жасайды»
Л.С. Выготский.
Әлемде бәрі өзгеруде. Ешнәрсе бір қалыпта тұрақтамайды, оның ішінде уақыт, адамдар, қажеттіліктер де өзгереді. Қазіргі уақытта дәстүрлі оқыту үлкен өзгерістерге ұшырап отыр. Оқыту-бұл өте ауыр, ақыл-ой еңбегі және біз оқушыларды оқуға, алдына мақсат қоюға, оларға қол жеткізуге үйретуіміз керек. Бұл жұмыс - түсіну, шешуді үйрену, есте сақтау, үйрену, алған білімдерін қолдануды үйрену - қуанышты және тартымды болуы керек және студенттерге өздерін мақтан тұтуға мүмкіндік береді. Қазіргі заманғы жұмыс әдістерінің бірі-бірлескен оқыту /Өзара оқыту/. Сыныптағы бірлескен орта-бұл топтарда жұмыс істеу мүмкіндігі. Топтық жұмыс формасы бірлескен ортаның өзіндік көрсеткіші болып табылады, өйткені топта студенттер басқалардың пікірін ескеруге, құрметтеуге және тыңдауға үйренеді, өзара түсіністік дамиды. Оқытудың тиімділігі балаларға сабақта өзін жайлы, сенімді сезінуге, өзіне, біліміне сенімді болуға, өз көзқарасын білдіруге, үйлесімді әрекет етуге, жауапкершілік сезімін сезінуге мүмкіндік беретін атмосфераға байланысты. Нәтиже бірден келмейді, бірақ уақыт өте келе студенттер толық жауаптар беріп қана қоймай, пікірталастарға, дауларға қатысып, өз көзқарастарын дәлелдеуге үйренеді. Топтарды құру кезінде күшті оқушы әлсіз оқушыны басып тастамауы үшін, оған көмектесу үшін оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескеру қажет. Топтағы жұмыс процесі дәйекті болуы керек, ол үшін Жұмыс алдында студенттер мінез-құлық ережелерін жасап, әрқайсысының міндеттерін бөліп, оларды қатаң ұстануы керек. Мұғалім осы жұмыс әдісімен топтар арасында бақылаушы және делдал рөлін атқарады. Топтарда жұмыс істеу оң нәтиже береді және бірқатар артықшылықтарға ие: оқушылардың оқу және танымдық ынтасы артады, мазасыздық деңгейі төмендейді, Білім жақсы игеріледі. Бұл кезеңде ереже маңызды:"оқушының кез-келген пікірі құнды". Қазіргі сабақ оқушылардың белгілі бір білімді игеруін қамтамасыз ететін сабақ бола алмайды. Ол оқушылардың шығармашылық қабілеттерін, олардың зияткерлік белсенділігін дамытуға жағдай жасап, тұлға мен дүниетанымды қалыптастыруы керек.
№ 1 ЖББМ ағылшын тілі мұғалімі Е. Алиферкина