Инклюзивті білім беруді қолдау кабинетінде бастауыш буын оқушыларымен сабақты педагог-психолог О. С. Мотузкова жүргізеді.
Психологиялық денсаулықты сақтау мақсатында жеке түзету-дамыту сабақтарында арт-терапия, ойын терапиясы элементтері қолданылады, бұл оң нәтиже алуға мүмкіндік береді.
Арт-терапия арқылы шешуге болатын мәселелер: өзін-өзі бағалау мен өзіне деген сенімділікті арттыру; стресс деңгейін төмендету; депрессиялық күйлер мен мазасыздықты жеңу; жас дағдарыстарын жеңу; отбасылық жанжалдарды шешу; қарым-қатынас дағдыларын арттыру; өзін-өзі тану (өмірлік мақсаттарын, тілектерін жақсы түсінуге көмектесетін процестер); психологиялық жарақаттарды пысықтау; фобияларды жеңу.
Балалармен сабақта арт-терапияның міндеттерінің бірі-саусақтарды жұмыс істеуге, нәзік әрекеттер жасауға, саусақтардың қимылдары мен ептілігін, көзді, тактильді қабылдауды, кеңістіктік бағдарлауды, зейінді, шығармашылықты, қиялды, табандылықты дамытуға шақыру. Бұл мақсаттарға аппликациялар, дәстүрлі емес сурет салу әдістері арқылы арт-терапия сабақтарында қол жеткізуге болады: саусақ кескіндемесі, мақта тампондарымен сурет салу, алақанмен сурет салу және тағы басқалар, бұл балаға шығармашылықпен айналысуға, қиялын дамытуға, Тәуелсіздік пен бастаманы көрсетуге, жеке басын білдіруге мүмкіндік береді. Аппликациямен айналыса отырып, балалар текстурасы бойынша әртүрлі материалдарды – түймелерді, жарманы, қағазды, мақтаны және т.б. зерттейді.
Ойын терапиясында ойынның бір түрі қолданылады лего дизайны, бұл терапияның мақсаты: оқушыны мәжбүрлемеу және оған арнайы мінез-құлық дағдыларын үйретпеу, бірақ оған өзі болуға, шиеленістен арылуға және оған оңтайлы өсу мен даму үшін жағдай жасауға мүмкіндік беру. Бұл терапияда педагог-психолог баланың мүдделеріне бейімделіп, ойынға белсенді қатысады. Ойында бала осы әлемге ашық болуды үйренеді, икемді ойлана бастайды, тәуелсіз шешімдер қабылдайды және басқалармен диалог жүргізеді.