Штаттық оқытуға көшу кезінде 9,11 сынып оқушылары үшін биология және география пәндерінен өткен тақырыптар бойынша қосымша сабақтар өткізіледі. Сабақ барысында балалар өз бетінше жұмыс істейді, сұрақтар қояды, мұғаліммен қиындық тудыратын тапсырмаларды қарастырады.
Биология бойынша "Фотосинтез", «Биосинтез белка», география бойынша: «Качество окружающей среды», «Регулирование природопользование» тақырыптарын оқып, қайталау қажет болды. Жұмыс барысында сауалнаманың әртүрлі нысандары мен әдістері, бекітуге арналған сұрақтар қолданылды: тесттер, ашық және жабық жауап тапсырмалары, шығармашылық сипаттағы тапсырмалар. Ол әр оқушының оның деңгейіне және жеке білім кемшіліктеріне сәйкес қатысатын жұмысын ескерді. Оқу жұмысын осындай ұйымдастырумен сабақта оқушылардың білім сапасы артады, пәнге деген қызығушылық артады, алаңдаушылық деңгейі төмендейді.