Кітапқа деген сүйіспеншілікті тәрбиелеу, адамды ерте жастан оқуға баулу қиын міндет. Оқушылардың дербестігі мен оқырмандық белсенділігі – бұл "оқырман мәдениеті" ұғымының құрамдас бөлігі - отбасында, мектепте, сабақтарда да, сыныптан тыс оқу сабақтары арқылы да жүйелі оқу әдеті. Баланың мектепте оқу процесінде меңгеретін оқу қабілеті-бұл көп қырлы шеберлік, оның негізгі негізі-оқушыны оқу мүмкін болмайтын берік оқу дағдысы. Оқу техникасын жетілдіру-оқушыларды оқытудың басты міндеттерінің бірі.Оқу жылдамдығы-оқушының үлгерім деңгейіне әсер ететін өлшем. Өйткені, бала неғұрлым баяу оқыса, материалды оқуға немесе тапсырманы орындауға көп уақыт кетеді, оқу жылдамдығы оқушылардың үлгеріміне әсер ететін маңызды фактор екені бәрімізге белігілі. Әдетте көп оқитын оқушылар тез оқиды. Оқу барысында жедел жады мен зейіннің тұрақтылығы жақсарады. Ақыл-ой қабілеті өз кезегінде осы екі көрсеткішке байланысты.
Педагогикада оқудың техникалық жағын оқыту үшін арнайы әдістер мен әдістер қолданылады. Бізге бұл не береді? Мәнерлеп оқу және сезім мен эмоцияны дауыспен жеткізу мүмкіндігі. Жалғыз сөйлеммен тоқстап қалмаңыз. Мақал-мәтелдер мен жаңылтпаштарды әртүрлі интонациямен әрі қарай оқуға болады. Тек жанды, эмоционалды, әр түрлі оқу сабақтарын жүргізу балалардың назарын аударады және тұрақтандырады, оқуға деген қызығушылықты дамытады, содан кейін олар келесі сабақтарда да талпыныс танытады. Жоғарыда айтылғандардың бәрі дұрыс оқу әрекетінің түрін қалыптастыру деңгейі сәтті жүзеге асырылады деп үміттенуге мүмкіндік беретін ауыр, бірақ қызықты жұмыстар.