Мектептегі оқытудың әр пәні жас ұрпақты тәрбиелеу мен тәрбиелеуде, оқушының жеке басын қалыптастыруда өз рөлін атқарады. Ағылшын тілі жалпы білім беретін оқу пәні ретінде үлкен тәрбиелік, білім беру және дамыту әлеуетіне ие және мектеп алдына қойылған міндеттерді шешуге өз үлесін қосады. Қазіргі уақытта шет тілін оқыту коммуникативті іс-әрекетті оқыту, қарым-қатынас жасау қабілеті тұрғысынан қарастырылады. Мұның бәріне оқу процесіне елтану материалын енгізу ықпал етеді, бұл әр түрлі кезеңдерде шет тілін үйренуге деген ынталандыру деңгейін, оқу материалының өмірлік жағдайлармен байланысын арттыруға, оқушылардың тәуелсіздігі мен шығармашылық бастамасын дамытуға ықпал етеді. Сабақтарда елтану материалдарын қолдану Оқытылатын тіл еліне, оның мәдениеті мен дәстүрлеріне танымдық қызығушылықтың дамуына әсер етеді; бұл әр түрлі қызмет салаларында тілді практикалық қолдану қажеттілігін тудырады, сөйлеу дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді, осылайша білім беру, дамыту және білім беру міндеттерін тиімді шешуге көмектеседі. 6 "А "сыныбында "Healthy Takeaway"тақырыбы бойынша елтану материалын пайдалана отырып, "дөңгелек үстел" түрінде ағылшын тілі сабағы өткізілді. Сабақ барысында балалар Ұлыбританиядағы салауатты өмір салты, сүйікті тағамдары, рецептері туралы білді, кафеде қалай тапсырыс беру керектігін және көптеген қызықты елтану материалдарын білді. Рефлексия барысында оқушылар шет тілдерін үйренудің маңыздылығы туралы мақал-мәтел құрастырды. - ''You live a new life for every new language you know. If you know only one language, you live only once."Мұндай сабақтарда оқушылар естігендерін белсенді талқылауға, сұрақтар қоюға, өз пікірлерін айтуға үйренеді. Мұндай сабақты өткізу мұғалімге пәнаралық байланыстарды жүзеге асыруға, бірқатар міндеттерді шешуге мүмкіндік берді: оқушылардың ой-өрісін кеңейту, монологтық айтылымдарды жүзеге асыру біліктерін дамыту, диалог-пікір алмасу, пікір алмасу, пікір алмасу; коммуникабельділікті дамыту. Сабақтың бұл түрінің ажырамас артықшылығы-қатаң академиядан бас тарту: балалар бір-бірін көреді, сыныптастарының пікірлеріне реакциясын байқайды, риясыз сөйлеу естіледі.Сабақ мұғалімге оқушылардың сөйлеу дағдылары қаншалықты жақсы дамығанын, әрі қарай жұмысты қай бағытта жүргізу керектігін көруге мүмкіндік берді. Оқушылар ағылшын тілінде қарым-қатынас фактісінен, сондай-ақ олардың жетістіктерінен шынайы ләззат алды.
Ағылшын тілі мұғалімі Е. Алиферкина