Қазіргі уақытта білім беру жүйесінде оқыту мен тәрбиелеудің мазмұны, нысандары, әдістері өзгереді, қазіргі заманғы басқару модельдерін іздеу жүзеге асырылады.
Бұл жағдайда білім беруді реформалаудың негізгі тұлғасы-мұғалім. Заманауи стандарттардың талаптарына жауап беретін оқу процесін жобалау және ұйымдастыру үшін жауапкершілік осы иыққа жүктеледі. Шынында да, әлем өзгеруде, балалар өзгеруде, бұл мұғалімнің біліктілігіне жаңа талаптардың пайда болуына әкеледі. Осы бағыттағы шешімдердің бірі педагогтарды дамыту құралы ретінде Lesson-Study инновациялық технологиясын пайдалану болып табылады. Бұл технология педагогтердің кәсіби құзыреттілігін дамыту үшін үлкен әлеуетке ие, ол мұғалімдерді педагогикалық ұжымда кәсіби ынтымақтастыққа шақырады, оларды нақты білім беру мекемесінде бар жағдайларды ескере отырып, оқытудың жаңа заманауи әдістемелері мен технологияларын практикада қолдану мүмкіндіктерін бірлесіп зерттеуге бағыттайды. Атбасар қаласының №1 жалпы білім беретін мектебі базасында зерттеу-сабақты жоспарлау және өткізу бойынша семинар өтті. Оқытушыларға арналған іс-әрекеттегі зерттеу практикалық тәжірибені пайдалану кезінде өсу мен оқуды жалғастырудың тиімді әдісі болып табылады. Іс-әрекеттегі зерттеу дәл қазір мұғалім тұрған жерде басталады және оны қалағанынша жетілдіреді. Мектеп негізіндегі іс-әрекеттегі педагогикалық зерттеу-бұл практиктер мектеп проблемаларын қарастыратын және жауап беретін процесс. Осыған сүйене отырып, оқытушының мақсаты-өз тәжірибесін түсіну және жетілдіру үшін зерттеу процесіне қатысу.