Мектепке бейімделу – баланың жүйелі оқуға көшуі және мектеп жағдайына дағдылануы. Әрбір бірінші сынып оқушысы бұл кезеңді өзінше бастан кешіреді. Баланың оқу-тәрбие процесіне қаншалықты тез және толық енуі оның болашақтағы әлеуметтік және интеллектуалдық мәртебесіне байланысты. Сондықтан бұл процесті педагогтардың, психологтардың, ата-аналардың жіті назарынан тыс қалдыруға болмайды. «Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар ауданы бойынша білім бөлімінің Атбасар қаласының №1 жалпы білім беретін мектебі» КММ-де оқушыларды мектепке бейімдеу жұмыстары сәтті жүргізілуде. Дезадаптацияның ең тиімді алдын алу – балалармен топтық жұмыс. мектеп психологы Дауренбекова Г. бірінші сынып оқушыларымен әңгімелер, дамытушы топтық сабақтар өткізеді. Сабақта психологиялық жаттығулармен қатар ойындар мен шығармашылық тапсырмалар кеңінен қолданылады. Дамытушы сыныптар өзін-өзі бағалау және өзін-өзі бақылау сияқты сипаттамалардың көрінісімен бірге жүретін білім беру дербестігін дамытуға серпін береді. Мектеп оқушыларымен және мұғалімдермен табысты өзара әрекеттесу үшін қажетті негізгі әлеуметтік құзыреттер қаланған. Айта кету керек, ойын әрекеттерін қызықты тапсырмалармен ақылға қонымды біріктіру бірінші сынып оқушысының оқушы рөлін меңгеруіне, сонымен қатар сабақта белсенді болуына көмектеседі.