Қазіргі сабақта оқушылар мұғалімнің жетекшілігімен жаңа білімді игеріп, меңгереді. Екі процесс – оқушылардың ақыл-ой әрекеті мен шығармашылық әрекеті біріктірілгенде ғана тиімді сабақ болады. Жоғары нәтижелерге қол жеткізу үшін сабақ оқушыларға фактілерді, заңдарды, жаратылыстану заңдарын білуге, олардың негізінде өз көзқарасын тұжырымдауға және дәлелдеуге, әртүрлі көзқарастарды, әртүрлі позицияларды салыстыруға, өз бақылаулары, өзінің және басқалардың тәжірибесіне өз көзқарасын тұжырымдауға мүмкіндік беретіндей құрылуы керек. 5-6-сыныптардағы жаратылыстану сабағында жаңа материалды меңгеру барысында оқушылар жер бетінде тіршіліктің пайда болуы, организмдердің дамуы және т.б тақырыптарды қозғайды. Оқушылардың әрқайсысы өз пікірін білдіруге тырысады, зерттелетін тақырып бойынша әртүрлі фактілер мен критерийлер келтіреді. Жаратылыстану сабағын да кез келген басқа сабақтар сияқты ақпараттық технологияларсыз елестету мүмкін емес, оның ішінде интерактивті карталар, интернет ресурстары, презентациялар, онлайн тестілеу, мультимедиялық құралдар және т.б. Сондықтан мен өз жұмысымда оқушылардың ой-өрісін кеңейту үшін ақпараттық ресурстардың барлық түрлерін пайдаланамын. Сабақ барысында әртүрлі әрекет түрлерін қолданамын: ойын әдістері, жобалық әрекеттер, әңгімелесу және т.б. Қазіргі сабақ – оқушы мұғалімнің жетекшілігімен жаңа білімді игеріп, игеретінін айта алатын, өзіндік «МЕНін» көрсете алған кезде фактілерді зерттеп, қорытынды жасай алатын сабақ.
Зинченко К