2022 жылдың 21 қарашасында 7 «А» сынып оқушылары «Сызықтық функциялардың графиктерінің өзара орналасуы» тақырыбындағы ашық сабаққа қатысты. Мақсаты: оқушылар графигі осы функцияның графигіне параллель немесе оны қиып өтетін сызықтық функцияны тұжырымдайды; сызықтық функциялардың
графиктерінің салыстырмалы орнын олардың коэффициенттерінің Осы функцияның графигі параллель немесе қиылысатын сызықтық функцияның формуласын жазуды үйрену, осы графиктер өтетін нүктені көрсету. Сабақ кезеңдерінің өзара байланысын бақылай отырып, сабақ логикалық реттілікпен құрылады. Ұйымдастыру бөлімшесі пәндік аймаққа енуге, мейірімділікті, ашықтықты қалыптастыруға жағдай жасады. Оқушылар ойын түрінде Kahoot платформасында сызықтық
функциялардың графиктерінің коэффициенттерінің мәндеріне байланысты өсу және кемуін анықтады; кестеге сәйкес сызықтық функцияның формуласын қойды.
Топпен жұмыс жасай отырып, балалар зерттеуді тексеріп, координаталар жүйесіндегі түзулердің орналасуы туралы коэффициенттердің мәніне байланысты қорытынды жасады. Жұптық жұмыста олар сызықтық функциялардың графиктерінің қиылысуын, сәйкестігін, параллелдігін тапты. Қорытынды кезеңде оқушыларға күрделілік деңгейі әртүрлі сараланған тапсырмалар ұсынылды. Әрбір тапсырма ауызша кері байланыс арқылы түсініктеме түрінде орындалды. Белсенділік рефлексиясы сабаққа толық немесе ішінара қатысуды, сабақтағы ақпаратты игеруді өзін-өзі бағалауды және оқушылардың эмоционалдық жағдайын анықтауға көмектесті. Әр тапсырманы орындағаннан кейін бірден сабақта оқушылардың білім, білік, дағдыларын меңгеруін бақылау ұйымдастырылды. Ол әртүрлі тәсілдермен жүргізілді: сыныптастар, мұғалім және слайд арқылы - сабақтың презентациясына жауаптар. Оқушылар сабақ барысында бағалау парағын толтырды.
Сабақтың барлық кезеңдері алға қойылған мақсатқа жетуге және жоспарланған оқу нәтижелерін қалыптастыруға бағытталды.
Мартин С.В. математика мұғалімі