Сабақтың мақсаты: - түйінді ойларды анықтау үшін ашық мазмұнды сұрақтарға жауап беру - әр түрлі дереккөздерден шығарманың мазмұны бойынша нақты ақпаратты алу: иллюстрациялар / көркем әдебиет және презентация ақпарат - әртүрлі жанрдағы шығармашылық жұмыстар жазу: батырға хат , нақыл сөздер, тілектер. Сабақ эмоционалды көңіл-күйден басталды, бұл әсіресе бастауыш мектепте маңызды. Содан кейін балалар үй тапсырмасын орындады, олар диалогты жатқа оқуда өз өнерлерін көрсетті, тест тапсырмаларына жауап берді. Білімді жаңарту кезеңінде оқушыларға сабақтың мақсаты мен міндеттерін анықтауға көмектескен проблемалық диалог технологиясы қолданылды. Оқушылардың танымдық қабілетін дамытуға ықпал ететін әртүрлі жұмыс түрлері (жеке, фронтальды, жұптық жұмыс) қолданылды. Ой-өрісін кеңейтуге ықпал ететін сөздік жұмысын
жүргізді. Сабақтың әр бөлімі: қайталау, жаңа материалды меңгеру, бекіту көлемі бойынша жүзеге асырылады. Сабақтың тәрбиелік мәні болды, өйткені балалар ынтымақтастыққа үйренді, басқа оқушыларды тыңдады, ой-өрісін дамытты, сөздік қорын толықтырды. Сабақта ынтымақтастық атмосферасы орнады, балалар жұппен жұмыс істей білу, өзін және
жолдастарының іс-әрекетін бағалау қабілеттерін көрсетті. Бүкіл сабақ барысында балалардың қабілеттерін толық ашуға көмектесетін қолайлы және сенімді шағын климат сақталды. Шағын аудиторияның бар назары, жауап бергісі келетін «қол орманы» - осының бәрі сабақтан керемет әсер қалдырды, сабақты әрлендірді. Сабақ жылдам, нәтижелі, жеңіл, қызықты өтті! Маркер Любовь Михайловна. Бастауыш сынып мұғалімі.