«Акмола облысы білім басқармасының Атбасар ауданы бойынша білім бөлімі Атбасар қаласының №1 жалпы орта білім беретін мектебі»
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа № 1 города Атбасар отдела образования по Атбасарскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Функционалдық сауаттылық - оқушының ашық траекториясы

06.02.2018

Функционалдық сауаттылық – адамның сыртқы ортамен қарым-қатынас және барынша тез бейімделуі мен жұмыс істеу қабілеті. Айырмашылығы қарапайым сауаттылық ретінде жеке тұлғаның қабілеттерін әрі қарай түсіну, құрастыру, қарапайым қысқа мәтіндер және жүзеге асыратын қарапайым арифметикалық амалдар.

Қолданыстағы функционалдық сауаттылықты біз білеміз, оның қолданыста жоқтығы кездеседі. Сондықтан да функционалдық сауаттылық туралы ғана емес, қоғамдық қатынастардың дамуына тежеу келтіретін факторлардың бірі болып табылатын, функционалдық сауатсыздық туралы айтамыз. Сондықтан функционалдық сауаттылық проблемасын шешу үшін Қазақстанда жаңартылған білім беру мазмұнына бағытталған қалыпты бағдарламаның жұмыс істеуі - жеке тұлғаның әлеуметтік қарым-қатынас жүйесіндегі нақты мәдени ортада жүзеге асатын әрекеті болып саналады.

Функционалдық сауаттылық - оқушының ашық траекториясы өміршеңдік кеңістігі. Өз бейнесімен бастапқы кезеңінің жүйесінде тұтас білім беру болып табылады, бұл осы сатыны қамтамасыз ету, маңызды шарттары игеру үшін негізгі оқу қызметінің дағдыларын, қажеттіліктерін оқыту болып табылады. Бұл қызмет кешеніндегі басқа да қызметтердің (ойын, спорттық, көркемдік, еңбек), орындалатын баланың жетекші рөлін атқарады, оның психикалық дамуына жағдай жасайды.

Сондықтан кез-келген пәннен оқушыларды оқытудың функционалдық мақсаты - оқушылардың іскерлігін, өз бетімен оқуын қалыптастыру.

5 сынып оқушыларына арналған оқу жоспары бойынша ұсынылған тақырыптар өмірлік жағдайларға байланысты, басқа деректерден материалдарды істестіруге құрылған.

Көптеген тапсырмалар болашаққа модельдеуге дамыту, қиял мен ойлауды жетілдіру, оқыту техникасын шындау болып табылады.

Жан-жақты даму үшін анықталған тақырыптар:саяхат, виртуалды орын ауыстыру, сабақта көп сөйлеу, диалог, эссе, әңгімелер жазғызу қажет.

Оқушының Мотивациялық - құндылық тұлғасы өзгереді. Оқушылардың білім мазмұнына, оқу қызметіне және оның процесінде оқу-жаттығу тәсілдері мен ынтымақтастықтың басқа да оқу-жаттығу барысында өзін-өзі жетілдіру қызығушылығы туындайды.

Балаларды оқытудағы жаңартылған білім беру мазмұны бойынша оқыту өзінің қарым-қатынасын (қуаныш, тілегі көмектесу, әуестілігін, адамның өзіндік талдауға дайындығы, артықшылығы) құбылыстарға, қоршаған әлемнің, өз өмірінің, оқу-жаттығуға әртүрлі құралдармен, оның ішінде көркем образдар мен ұғымдары.

Оқушы жағымды қарым-қатынастарды Отанға, өз-өзіне, басқа адамдарға, әлемге, еңбекке көзқарасы өзгереді, денсаулығын, салауатты өмір салтын және қауіпсіз мінез -құлықты меңгереді, қабілетін, рефлексия, т. б. сыни талдау өз іс-әрекеттерін, пікірлерін таниды және түсінеді.

Оқушы біліміне қызығушылықпен қарайды, өз-өзіне деген сұрақтар туындайды, өзінің дара ерекшеліктері туралы ұғынады, өзін-өзі бағалау баланың саралануы және рефлексиві.

Жаңартылған білім беру мазмұнының алғашқы қадамы - үлкен және тынымсыз жұмыс істеу дағдыларының жаңаша функционалдық сауаттылығы. Бірақ қазірдің өзінде белгіленген бағдарлар оқушының ашық траекториясы.

Просмотров: 612


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст