06.03.2020
Өзіндік реттеу – қызметтің соңғы нәтижесін ғана емесе, үдерістің өзін де бағалдау. Күнделікті сабақ құрылымына өзіндік реттеуді енгізу мақсаткер, дербес, мотивациялы білім алушыларды дайындаудың шешуші факторы болып табылады.
6 наурыз күні, 7 «А» сыныпта өзіндік реттеу алгоритмін пайдаланумен : «Сатира в русской литературе» тақырыбында жаңартылған білім беру мазмұны аясындағы сабақ өткізілді. Сабақтағы бірлескен жұмыстар жаңа материалдарды тиімді иегрумен қатар, әр оқушыны жеке бағалау тұрғысын ескерді. Ұтымды құрылған білім мен білік дағдыларын алгоритм тексеруге көмектесіп, қатемен жұмыс келешегін анықтады. Таным үдерісіне жүгіну оқушыларға өз қызметтерін способствует объективті бағалауға және қызметтің осал тұстарын бағалауға ықпал етеді. Өзіндік реттеу оқушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз етедқу үдерісін уақтылы түзету мүмкіндігін береді.