Музыка адамның адамгершілік, эмоционалдық және эстетикалық салаларын біріктіреді. Музыка – сезім тілі. Б.А.Сухомлинский Жалпы білім беретін мектептердегі музыка сабақтары есту, ырғақ, музыкалық есте сақтау, қозғалыс реакциясын дамытуға мүмкіндік береді. Бұл балалардың әлеуметтік бейімделуіне де ықпал етеді: олар бір-бірімен қарым-қатынас жасауды, байланыс орнатуды үйренеді, толеранттылық пен қайырымдылық сияқты жеке қасиеттерді дамытады. 6 «А» сыныпта эстетикалық цикл апталығын қорытындылай келе «Музыка және поэзия. Қазақ музыкасы» атты ашық сабақ өтті. Сабақтың басында мұғалім Екатерина Александровна Матрос оқушылардың материалды жақсы қабылдауына жағдай жасады. Мақсаты мен міндеттерін анықтап, мұғалім «Өнер» ұғымы туралы әңгіме жүргізді. Сабақтың негізгі тақырыбына бірқалыпты ауыса отырып, оқушылар қазақ өнерінде поэзия мен музыка әуелде бір тұтастықты бейнелейтінін түсінді. Сондықтан жырды сөзбе-сөз аударғанда «өлең» деген ұғымды білдіреді, ал әншілерді ақындар (қазақшадан аударғанда - ақын) деп атаған. Ұстаз Матрос Екатерина Александровна қазақ әнінің тақпағына тән екенін айтты, қатардағы буындардың тұрақты саны. Ғылымда бұл үлгіні силлабикалық деп атайды. Абайдың «Көзімнің қарасы» әнін тыңдалды, әр жолда қанша буын бар екенін түсінуге тырысты.
Өлеңнің құрылысын анықтап, мұғалім ән орындауды ұсынды. Сабақ барысында балалар қазақтың белгілі ақыны, сазгері Балуан Шолақтың өмірбаянымен, шығармашылығымен де танысты. Барлық оқушылар практикалық жұмысқа тартылды. Балалар 3 командаға бөлінді. Түсіндіру барысында іс-әрекеттер көрсетілді. Сабақ барысында ауызша, көрнекілік, практикалық оқыту әдістері қолданылды, әр әдіс сабақтың әр кезеңдерінде тиімді болды. Сабақтың мақсаты мен міндеттеріне сәйкес материал тиімді таңдалады.