Қашықтықтан оқыту кезіндегі проблемалардың бірі пәнге деген тұрақты қызығушылықты сақтау болып табылады, өйткені сабақтың бір түрі оқушылардың уәждемесін төмендетуге әкелуі мүмкін. Жұмыс тәжірибесінен пәнге деген қызығушылық-бұл оқудағы табыстың маңызды өлшемі.Оқушылардың сабаққа деген эмоциялық қарым-қатынасынан
көбінесе үлгерім деңгейі байланысты , себебі оқушылардың материалды тануға қызығушылығын тудырады және ғылыммен әуестенуді ынталандырады.Сонымен қатар, қызығушылық жеке тұлғаның одан әрі дербес дамуы үшін күшті мотивация болып табылады.
Қашықтықтан оқыту кезеңінде мотивацияны арттырудың үлкен мүмкіндіктері оқытудың әртүрлі педагогикалық тәсілдері мен формаларына негізделген.
Қандай сабақтар қызықты, мәнді болды? Ең алдымен барлық оқушылар ойын жағдайларын жақсы көретінін түсіну керек . Сондықтан орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында біз білім қазынасын іздеуде әр түрлі кейіпкерлерге түрлене аламыз , ережелерді зерделеуде жаңа компас - көмекшілерді әзірлей аламыз, шығарманың сюжеттерінің картасын құрай аламыз. Бұл жұмыс түрінде оқыту, қиял және ойлау - синтезде креативті тұлғаны дамытады.
Қашықтықтан оқыту кезеңінде оқушылар тапсырманы тексергеннен кейін қате жұмысты орындауды жиі ұнатпайды. Бұл жұмысты 5-6-сыныптарда "жандандыруға" болады, мысалы, Петя Ошибкин (балалар салған және экранда көрсетілген күлкілі адамның мүсіні) сабақтарына "шақыруға" болады. Балалар дұрыс жазылмаған сөздердің қателерін түзетуі керек және олар оны әуестеніп жасайды. Бұл тәсілдер оқушылардың назарын, орфографиялық зеректігін, ойлауын дамытады(нақты, логикалық сұрақтар қою және оларға жауап беру қабілеті). Білімді тексеру үшін "Мистер Словарь" сауалнамасын қолдануға болады (оқушылар кеңес беруші оқушыға сұрақ қояды). Бұл тексеру әдістерін кезектестіруге болады және олар орта буын үшін де, жоғары сыныптар үшін де қолайлы. "Қызықты сәттер" атты танымдық сабақ аптасына бір рет өткізіледі. Материалды алдымен мұғалім таңдайды, содан кейін оқушылар өздері. Бұл өз есімдерінің, қарызға алынған сөздердің, қанатты сөздердің шығу тегі туралы қызықты мәліметтер, сондай-ақ ребустар, кроссвордтар, шарадтар, қызықты сұрақтар болуы мүмкін. Осындай "минуттар" тіл мен әдебиетке қызығушылық тудырады ,лингвистикалық тақырыпқа пікір жасай білуді қалыптастырады.
Шығармашылық жұмыстардың әр түрлі түрлері орыс тілі мен әдебиеті сабақтарына қызығушылықты дамытады.Тақырыптар әр түрлі болуы мүмкін: "патшалықтар" Морфология"," туыстар Пре және При префикстері"," бөлшектер не және не". Мұндай тапсырмалар ғылыми-көпшілік стильдің мәтіндерін жасай білуді қалыптастырады, оқушылардың логикалық ойлауы мен шығармашылық қабілеттерін дамытады.
Осылайша, қашықтықтан оқыту кезеңінде орыс тілі мен әдебиеті сабақтарына оқушылардың қызығушылығын дамытуға: сабақтың дәстүрлі кезеңдерінің "жандануы", әдістемелік тәсілдер , белсенді стратегиялар ықпал етеді .Жұмыстың нәтижелі формалары оқушылардың жалпы мәдениет деңгейіне, олардың коммуникативтік құзыреттілігіне және өзіндік танымдық іс-әрекетке мотивацияларын арттырады.
Токтарова Г. К.