Қазіргі мектеп бірінші сыныптан бастап ағылшын тілін үйренуді қамтиды. Бұл "Шет тілі" — жеке тұлғаны дамытудың перспективалық міндеттерін іске асыруда маңызды және әлеуметтік маңызы бар пән екенін растау болып табылады. Шет тілін оқытудың тікелей міндеті-әр түрлі халықтардың мәдени дәстүрлерін құрметтеуге және мәдениетаралық ынтымақтастыққа дайындыққа тәрбиелеумен бірлікте коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру. Бұл процесті неғұрлым ертерек бастасаңыз, жоғары нәтижеге жету үшін көбірек мүмкіндіктер бар екені анық. Шет ел тілін ерте үйренудің пайдасы бірнеше рет дәлелденді. Оқытудың бастапқы кезеңінде оқушының жеке басының қалыптасуы, оның қабілеттерін анықтау және дамыту, оқу дағдыларын қалыптастыру және мәдениет пен мінез-құлық элементтерін игеру бар екенін бәрі біледі. Бұл жағдайда тіл оқушының жеке басын тәрбиелеу және дамыту, оны еуропалық және өзіндік мәдениетімен, ұлттық этикетімен таныстыру құралы ретінде қарастырылады. Бастауыш сынып оқушыларының психологиялық ерекшеліктері оларға шет тілін үйренуде артықшылықтар береді. 8-10 жастағы балалар оны жанама және саналы түрде сіңіреді. Назар аудару көлемі аз және шоғырлану уақыты өте қысқа, бірақ жасына қарай олар көбейеді. Кіші мектеп оқушыларында ұзақ мерзімді есте сақтау қабілеті жақсы дамыған (білгендері ұзақ уақыт есте қалады). 2-4 сынып оқушылары үшін одан әрі оқуға ең жақсы ынталандыру-бұл жетістік сезімі. Балалардағы ақпаратты алу және ассимиляциялау жолдары да әртүрлі: визуалды, аудио, кинестетикалық. Бастауыш мектепте жұмыс істей отырып, 7-10 жастағы балалардың физикалық даму ерекшеліктерін ескеру қажет. Бұлшықеттің дамуы баланың параққа, жолға немесе сөзге назар аудару қабілетіне әсер етеді, бұл оқу қабілеті үшін қажет. Сондай-ақ, қарындаш немесе қалам, қайшы, щетканы ұстау қабілетіне әсер етеді. Оқушылар моториканы үйлестіруге, сондай-ақ визуалды қабылдау мен механикалық қозғалыс арасындағы үйлестіруге қол жеткізуі үшін қолдары үнемі жаттығуды қажет етеді. Кішкентай балалар мотор бұлшықеттерін басқарудың болмауына байланысты ұзақ уақыт тыныш отыра алмайды. Сондықтан сабақ барысында оларға балаларға сыныпта қозғалуға мүмкіндік беретін тапсырмалар берген жөн (ойындар, қимылдары бар әндер, билер). Сабақтағы физикалық белсенділік оқу материалын бірнеше рет қайталау және жаттау процесін қызықты әрі алуан түрлі етуге ғана емес, сонымен қатар шиеленісті жеңілдетуге, кішкентай оқушыларға қажет болатын үстелден тағы бір рет тұруға мүмкіндік береді. Ағылшын тілін оқытудың бастапқы кезеңінде мұғалім келесі ережелерді басшылыққа алуы керек:
Коммуникативті бағыт принципі:
1 ереже-жағдайды таңдау.
2 ереже-қайталану және жаңашылдық.
3-ереже-әркімнің шет тіліндегі қарым-қатынасқа қатысуы.
4 ереже-шет тілінде сөйлесуге қолайлы жағдайлар.
5 ереже -тапсырмалардың коммуникативтілігі.
Бастауыш сынып оқушыларының сөйлеуінің лексикалық жағын оқытуға көп көңіл бөлу керек, өйткені лексика сөйлеу әрекетінің маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Оқушылар қарым-қатынас пен өзара әрекеттесу үшін құрылыс материалын игеруі керек. Мұғалімнің сөзі оқушылардың лексикалық қорын байытудың негізгі көзі болып табылады. Сөйлеу үлгілері бірден осы сөзді немесе сөз тіркесін қалай қолдануға болатындығы туралы түсінік береді. Қорытындылай келе, кіші мектеп жасы ең маңызды кезең және көбінесе келесі оқу жылдары үшін шешуші кезең деп айта аламыз. Сондықтан, бастауыш мектеп жасына қарай бала оқуды, оқуды және өз күшіне сенуді қалауы керек.
Альмишева Г.Б.