«Акмола облысы білім басқармасының Атбасар ауданы бойынша білім бөлімі Атбасар қаласының №1 жалпы орта білім беретін мектебі»
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа № 1 города Атбасар отдела образования по Атбасарскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Әдебиет сабақтарындағы белсенді тәсілдер

24.11.2020

Оқу-айтылыммен де, сөйлеуді түсінумен де тығыз байланысты сөйлеу әрекетінің маңызды түрлерінің бірі. Сондай — ақ," оқу " дегеніміз-белгілі бір жолмен жазылған (берілген) ақпаратты қабылдау, түсіну, техникалық құрылғылармен ойнату мүмкіндігі. Компьютерлік технологиялар әлемінде оқушылардың назарын көркем әдебиетті оқуға аудару өте қиын. Сондықтан мұғалім сабақты қалай қызықты ету, оқуға ынталандыру, оқушыларды әңгімеге, талқылауға тарту, балалардың ашылуына көмектесу туралы жиі ойлайды. Мұнда мұғалім үнемі жұмыс әдістері мен әдістерін іздейді. Жаңартылған білім беру мазмұны аясында бірнеше жұмыс түрлері мен әдістері бар. Міне, олардың кейбіреулері.

"Кластер»

Бұл студенттерге кез-келген тақырып туралы еркін және ашық ойлауға көмектесетін педагогикалық стратегия. Бұл идеялар арасындағы байланыс туралы ойлауды ынталандыруға мүмкіндік беретін құрылымдарды ғана бөлуді қажет етеді. Бұл ойлаудың сызықты емес түрі. Бұл біздің миымыздың қалай жұмыс істейтінімен тығыз байланысты. Кластерлерге бөлу шақыру кезеңінде де, рефлексия кезеңінде де қолданылады. Бұл белгілі бір тақырып Мұқият зерттелгенге дейін ақыл-ой әрекетін ынталандыруға қызмет етеді. Кластерлерге бөлу студенттердің жаңа қауымдастықтардың пайда болуын немесе жаңа көріністердің графикалық бейнесін ынталандыру ретінде өткендерін қорытындылау құралы ретінде де қолданыла алады. Бұл жазбаша сөйлеуді оқытудың бастапқы кезеңінде, әсіресе сол студенттер арасында күшті құрал бола алатын жазбаша қызмет түрі. Олар жазуды ұнатпайды. Бұл негізінен белгілі бір тақырып туралы өз біліміңізге, түсінігіңізге немесе идеяларыңызға қол жеткізуге мүмкіндік беретін стратегия. Бұл әрекет жазумен байланысты болғандықтан, ол жазушыны тіпті білмеген білімі мен байланыстары туралы хабардар ету құралы бола алады.

"Бес минуттық эссе".

Жазбаша тапсырманың бұл түрін сабақтың соңында рефлексия кезеңінде оқушыларға тақырып бойынша тапсырмаларды қорытындылауға және мұғалімге оқушылардың басында не болып жатқанын сезінуге көмектесу үшін қолдануға болады. Атап айтқанда, оқушылардан келесі тапсырмаларды орындауды сұрайды: осы тақырып бойынша білгендерін жазыңыз және жауап алмаған сұрақ қойыңыз. Мұғалім бірден жұмыс жинайды және оларды келесі сабақты жоспарлау кезінде қолдана алады. Осылайша, тұлғаға бағытталған әдістер мен әдістердің бұл кешені оқушылардың сезімдері мен эмоцияларын білдіруге ықпал ететін атмосфераны құруға бағытталған; сізді Сабақтың тақырыбы туралы ғана емес, өзіңіз туралы да ойлануға мәжбүр етеді; әдеби кейіпкердің портретін немесе оның психологиялық сипаттамасын жасай отырып, студенттер жұмысты қайта оқуға жүгінеді.

Сұрақ ромашкасы немесе «Блум ромашкасы»

Қабылдаудың мақсаты: әр түрлі сұрақтарды құру. Блум ромашкасы алты жапырақшадан тұрады, олардың әрқайсысында сұрақ жазылған. Бұл сұрақтар танымдық іс-әрекеттің деңгейлерін жіктеумен байланысты: білім, түсіну, қолдану, талдау, синтездеу және бағалау. Сұрақтар болуы мүмкін: қарапайым, нақтылау, түсіндіру (түсіндіру), шығармашылық, бағалау, практикалық. Әдебиет сабақтарындағы дидактикалық әдістер-белсенді интерпретацияға (шығармашылық қалыптасуға) жол. Оқушылар сабақта мұғаліммен бірге ерекше: ой, әрекет, сұрақ, шығарма жасайды. Олар үйлесімділік пен үйлесімсіздікті, әдемі және ұнамсыз, өз сезімдерін әдеби шығармалардағы кейіпкерлердің сезімдерімен салыстырады, яғни олар өмір мен көркем әдебиетті үйренеді.

Утеуова А. Б., орыс тілі және әдебиеті мұғалімі

 

Просмотров: 629


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст