Қазіргі мектептің міндеттерінің бірі-оқушылардың оқу іс-әрекетін ұйымдастырудың түрлері мен формаларының алуан түрлілігін арттыру. Оқу іс-әрекетін ұйымдастырудың педагогикалық жүйесімен біріктірілген компьютерлік технологиялар ашық білім беру кеңістігінде оқушылардың білім алу мүмкіндіктерін едәуір арттырады. Оқыту-бұл анықтама бойынша диалогтық процесс. Қашықтықтан оқытуда оқу диалогын телекоммуникациялық технологиялардың көмегімен ұйымдастыру қажет. Қашықтан оқыту сабақтарын құруға арналған көптеген кәсіби интеграцияланған аспаптық бағдарламалар бар. Балалар екеуміз өз қызметімізде Padlet платформасын қолданамыз. Сонымен қатар, оқушының өзі өз жұмыстарын ұқсас түрде дайындап, орналастыра алады, басқалардың жұмыстарымен танысады және әртүрлі жобаларға қатыса алады. Бұл виртуалды тақта – бұл әр оқушыға өз жұмысын тақтаға орналастыруға, ал мұғалімге әрқайсысына түсініктеме беруге және бағалауға мүмкіндік беретін қызмет. Сонымен қатар, оқушының өзі өз жұмыстарын ұқсас түрде дайындап, орналастыра алады, басқалардың жұмыстарымен танысады және әртүрлі жобаларға қатыса алады. Қызмет материалды қабырға, үздіксіз ағын, тор, сөре, блог, сонымен қатар кенеп түрінде – дәйекті және еркін тарату режимінде орналастыруға мүмкіндік береді. Осылайша, тақтаға кез-келген материалды электронды түрде орналастыруға болады. Балаларға бұл жұмыс түрі ұнайды. Біз оқушылармен бірге алдағы уақытта да жаңа платформаларды меңгеретін боламыз.
Герасимова Е.В.