«Акмола облысы білім басқармасының Атбасар ауданы бойынша білім бөлімі Атбасар қаласының №1 жалпы орта білім беретін мектебі»
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа № 1 города Атбасар отдела образования по Атбасарскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Сабақты зерттеу» әдісінің ерекшеліктері

03.03.2021

 

Бұл мұғалімді бақылау немесе сабақты талдау әдісі емес. Әдетте мұғалімдер сыншылардан қорқады, бірақ мұнда назар білім алушылардың  жұмысына бағытталған. Яғни, мұғалім үшін мысалы, ашық сабаққа қарағанда аз стрессті үшін жағдай. Бір нақты мәселе шешіледі: мысалы, "нашар"  білім алушылардың  артта қалуын болдырмау немесе топтық жұмысты қалай енгізу керек және т.б. Мектеп үшін ең өзекті мәселе алынады. Мұғалімдер сабақты бірге жоспарлайды және әртүрлі оқушылар үшін қол жетімді мақсаттар қояды. Бақылау объектілері 3 типтік оқушы:" үлгерім"," орташа","артта қалу". Жеке оқушылардың іс — әрекеттеріне назар аударылатындықтан, сабақтарда білім берудің негізгі бағыттарының бірі-оқытуды даралау жүзеге асырылады. Егер  үлкен команда жинасаңыз, 6 адам немесе одан да көп болса, кейбір адамдар қатысудың орнына жай ғана қатысады. Егер жобамен 3 мұғалім айналысса, олардың әрқайсысы мұғалім ретінде қатысады. Жұпта жұмыс істеу де мүмкін. Мұғалімдер пәндер бойынша емес, қызығушылықтары бойынша таңдалады. Егер біз бір пәннің оқытушыларын алсақ, онда зерттеу оқу материалын әзірлеуге дейін азайтылуы мүмкін. Сонымен қатар, көптеген мектептерде кейбір пәндер бойынша бір ғана мұғалім бар. Алдымен сіз топтың әр мүшесін қызықтыратын мәселені (жалпы қызығушылық) таңдап, жауапкершілікті бөлуіңіз керек. Болуы модератор көмектесетін ашылуына әр қатысушы топтар мен белгілеп отырады барлық шешімдер. Тәжірибе мен лауазымға қарамастан, қатысушылардың бірдей мәртебесін сақтау маңызды. Топ мүшелері сабақтың мақсаттарын белгілейді,сыныптан әр түрлі үлгерімі бар үш оқушыны таңдайды, олардың әрқайсысына критерийлер жасалады, Сабақтың кезеңдері, сабақтан кейін оқушылармен  сұхбаттасу сұрақтары туралы келіседі, оқушылардың әрекеттері мен реакцияларын болжауға тырысады. Бұл жерде" артта қалған " білім алушыларға  байланысты төмен үміттерді көрсетпеу өте маңызды, бірақ позитивті ойлау, барлығына сәттілік жағдайы болатын жақсы сабақты жоспарлау өте маңызды.Қатысушылардың бірі сабақ өткізеді, қалған топ мүшелері қатысады және бақылайды, немесе жазбаны қарап шыққаннан кейін. Сабақ соңында қатысқан мұғалімдер таңдалған үш оқушыдан сұхбат алады. Сабақтан кейін бір топ мұғалімдер жиналып, талдау жасайды. Топ жоспарлау мен бақылаудың нәтижелерін салыстырады, қорытынды жасайды. Сабақты зерттеу-мұғалімдердің бірлескен жұмысы арқылы оқыту сапасын арттыруға бағытталған технология. Қысқаша айтқанда: мұғалімдер тобы өзіне белгілі бір мақсат қояды және бір-бірінің сабақтарына қатысып, әріптестерінің жұмысына емес,таңдалған бірнеше оқушылардың іс-әрекеттері мен жетістіктеріне назар аудара отырып, оған қол жеткізуге бағытталған.

Каримова К. Е №1 ЖББМ химия мұғалімі,

Просмотров: 855


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст