2021 жылғы 25 тамызда "Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар ауданы бойынша білім бөлімінің Атбасар қаласының № 1 жалпы білім беретін мектебі" КММ жанындағы "жазғы мектеп"жұмысын жалғастырды. Математика сабағында күнтізбелік-тақырыптық жоспарлауға сәйкес бесінші сынып оқушылары "жай фракциялардағы әрекеттер"тақырыбын қайталады. Сабақтың мақсаты: әр түрлі деноминаторлары бар бөлшектерді қосу және азайтуды орындау білігін қалыптастыру; Жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді орындау; Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау; математикалық сөйлеуді дамытуға ықпал ету.
Бөлшектер өте ерекше сандар, олардың ерекше жазбаларынан бастап, олармен күрделі іс-қимыл ережелеріне дейін. Олармен алғашқы танысудан бастап, студенттер қарапайым өмірде де оларсыз жасай алмайтыны белгілі болды, өйткені біз күн сайын барлығын бөліктерге бөлу проблемасына тап болуымыз керек. Бөлшек адамдарға заттарды есептеуге көмектесу үшін пайда болды. Біріншіден, бұл күнделікті өмір болды: заттарды санау, тауарларды сатып алу-сату, күнделікті экономикалық мәселелерді шешу. Осы уақытқа дейін Бөлшек сандар әр адамның өмірінің ажырамас бөлігі болып табылады. Қарапайым фракциялар қажет, сондықтан математиканың осы маңызды бөлімін зерттеудегі олқылықтарды қалпына келтіру маңызды болды.
Сабақ ойын түрінде өтті, блиц-сауалнама оқушылардың сабақ тақырыбы бойынша жақсы білімдерін көрсетті, "математикалық эстафета" оқушылардың танымдық іс-әрекетін белсендендіруге ықпал етті, ал "математикалық кроссворд" олардың уәждемесін арттырды. Сұрақтар мен тапсырмалар балалардың зейінін, қиялын, тез тапқырлығын, ойлауы мен жадын дамыту мақсатында іріктелді. Сабақтың ортасындағы анаграмманың шешімі көздің шаршауын жеңілдету үшін қолданылды.
математика пәнінің мұғалімі Мартин С. В.