Күнтізбелік жоспарға сәйкес, 2020 жылдың 13 қазанында бесінші сынып оқушылары қашықтықтан форматта математиканың маңызды бөлімдерінің бірі "жай бөлшектерді"оқи бастады.
Бөлшектер өте ерекше сандар, олардың ерекше жазбаларынан бастап, олармен күрделі іс-қимыл ережелеріне дейін. Олармен алғашқы танысудан бастап, студенттер тіпті қарапайым өмірде де оларсыз жасай алмайтыны белгілі болды, өйткені біз күн сайын бүкіл нәрсені бөліктерге бөлу проблемасына тап болуымыз керек, ал сабақта тіпті белгілі бір уақытта балалар бізді көп емес деп тұжырымдады.бүтін сандар, бірақ Бөлшек сандар. Олармен әлем қиын болды, бірақ сонымен бірге қызықты болды. Бірінші сабақта осы тақырыпты зерделеу кезінде балаларда көптеген сұрақтар туындады. Бөлшектер қажет пе? Олар маңызды ма? Балалар бөлшектер қайдан келгенін, олармен жұмыс істеу ережелерін кім ойлап тапқанын білгісі келді. Осы мақсатта сабақ үшін слайдтық презентация дайындалды, оны біз онлайн-режимде қарадық.
Барлық өркениеттерде бөлшек ұғымы бүтінді тең бөліктерге бөлу процесінде пайда болды. Орыс тіліндегі "бөлшек" термині, басқа тілдердегі аналогтары сияқты, лат тілінен шыққан. фрактура, бұл өз кезегінде араб терминінің бірдей мағынасы бар аудармасы: сыну, ұсақтау.
Адамдар кездестірген бірінші бөлшек-жартысы. Төмендегі барлық фракциялардың атаулары олардың деноминаторларының атауларымен байланысты болса да (үш – "үштен", төрт – "төрттен" және т.б.), жартысы үшін олай емес – оның барлық тілдердегі атауы "екі"сөзімен ешқандай байланысы жоқ.
Бөлшек адамдарға заттарды есептеуге көмектесу үшін пайда болды. Біріншіден, бұл күнделікті өмір болды: заттарды санау, тауарларды сатып алу-сату, күнделікті экономикалық мәселелерді шешу. Осы уақытқа дейін Бөлшек сандар әр адамның өмірінің ажырамас бөлігі болып табылады. Қарапайым фракциялар қажет, олар маңызды, сондықтан балаларға математиканың осы маңызды бөлімін оқуда сәттілік тілеймін!
Мартин С.В.