Көптеген заманауи мектеп оқушылары кітап оқуды өздерінің сүйікті іс-әрекеттері деп атай алмайды. Әдебиет сабағын қызықты етуге бола ма? Егер сіз көркем шығарманы белгілі бір дәуірде болып жатқан фактілер мен құбылыстардың жиынтығы ретінде емес, әр сөзге, ойға, қимылға белгілі бір белгілер бекітілген өз заңдары бойынша өмір сүретін көп қырлы әлем ретінде қарастырсаңыз болады. Қазіргі әдебиет сабағы қандай болуы керек? Көптеген мұғалімдер: "Қазіргі әдебиет сабағы – бұл АКТ-ны қолданатын сабақ", - деп жауап береді. Мультимедиялық сабақтар пән мұғалімдерін көбірек қызықтырады. АКТ-ны қолдану сабақта уақытты үнемдейді, сабақты жаңа мазмұнмен толтырады, қоршаған әлемге шығармашылық көзқарасты, оқушылардың қызығушылығын дамытады, оқушылардың ақпараттық мәдениетінің элементтерін қалыптастырады, компьютерлік бағдарламалармен ұтымды жұмыс жасау дағдыларын дамытады, мұғалімге уақытты сақтауға мүмкіндік береді. Бірақ біз, әдебиет мұғалімдері, өз сабақтарында АКТ-ны қолдануға ерекше абай болуымыз керек. Өйткені, сөздік мұғалімнің алдында тұрған міндеттер басқа пән мұғалімдерінің мақсаттары мен міндеттерінен айтарлықтай ерекшеленеді. Жалпы, біздің басты мақсатымыз – баланың жаны, бұл адамгершілік мәселелері, шығармашылық тұлғаны дамыту, сонымен қатар оқушыны тілдік тұлға ретінде даярлау мәселесі. Акт әдебиет мұғаліміне жақсы көмекші болуы керек және оны алмастырмауы керек. Сабақтарда қандай жаңалықтар енгізілсе де, мұғалім мен оқушы әрқашан білім беру процесінің негізгі қатысушылары болып қала береді.
Шевченко Е. О., орыс тілі және әдебиеті мұғалімі